Andra skoldagen.

Sådärja, då har man varit i skolan igen. Hade inte direkt någon lektion utan pratade mest och var inne och hälsade på 1:orna. Bestämmde även möte med Elisabeth och så. Pratade även med dom på min apu plats och dom ska tydligen sälja butiken, så jag & Nader kanske inte kan va där sen:S och jag har ingen aning om vart jag ska vara isf:S Sen åkte jag hem iallafall. Imorgon har jag sovmorgon till 11.50 och sedan är det skattjakt. Jag är jätte trött, det är inte bra att gå upp såhär tidigt haha, så ska nog sova lite :) ha det bra.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Kika in min blogg! Om du lägger en komentar blir jag glad.

Kram.

2008-08-20 @ 18:06:15
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback