eeh..

I söndags åkte jag med Mamma och dom till husvagnen och det var väll trevligt, i tisdags kom Jessica ut och mamma och dom åkte hem. Så vi har varit där själva. Det började med att vi skulle gå till en affär som vi trodde låg nära men när vi gått i  typ en timme så tänkte vi lifta och efter typ 10 bilar så stannar 1 och dom var inte svenska. Både jag och jessi trodde dom sa att dom körde oss om vi betalade bensinen men så var det tydligen inte, så dom skjutsade oss och sen när vi handlat så kom dom och frågade om vi ville ha skjuts hem och det ville vi. Sen idag skulle vi till kalmar så gick vi och då stannade några tyskar eller vad dom nu va och frågade om vi skulle till kalmar och så skjutsade dom oss, sen dumpade min pojkvän mig för att ahh han hade tydligen ingen andledning och jag lipade sönder. Sen ahh. nu palla jag inte skriva mer. Nu ska jag sova. hejdå.. jag skriver imon. nu ska jag lipa eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback