:/

Jag sitter och läser igenom riktigt gamla inlägg, och ett inlägg kändes som att jag lika väl kunde skrivit idag.

Men det jag vill säga är att jag saknar dig, och jag vet inte om det bara är jag men det känns som att jag inte betyder lika mycket för dig längre, att du inte bryr dig ifall jag finns vid din sida eller inte. Det känns som du har annat för dig som betyder mycket mer och att allt vi en gång hade är påväg att försvinna. Jag vet att det kanske bara är jag, men jag saknar dig och jag saknar att vi nästan aldrig ses och jag saknar allt som har med oss att göra. Och jag vet att vi fortfarande är lika bra vänner och att vi fortfarande ses då och då, men det känns ändå inte som förut och jag kan inte riktigt förklara varför. Men jag vill bara säga att du är min bästa vän, och jag hoppas att du förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback