:( hahaahah :D

Nu har jag precis duschat, så nu ska jag nog ta och lägga mig och kolla på en film tror jag. Har ju sovmorgon imorgon så jag behöver inte sova än på länge. :) haha. Förresten ska jag skaffa mig en ny bästa kompis, men jag fick bara göra det om Jessi fick hälften av vinsten ;/ huh. Hon skulle tydligen sälja mig. Om jag inte ville bli såld så behövde jag heller ingen ny bästa kompis sa hon. :( Så jag får väll stå ut med Jessi några år till. Haha hon är ju trots allt den bästaste kompisen som finns, även fast hon typ dissar mig dygnet runt för att vara med Rasse. :( haha som hon tydligen ska flytta ihop med också. haha. Jessi sa att hon inte hade tid med mig idag för hon skulle städa, men så säger min lillasyster att hon såg jessi & Rasse. Huh, nu jäklar Jessi, ljuger du för mig? hahahahahah :D

Puss på min plutt.



Kommentarer
Postat av: Gull

Gullet du vet ju att jag gillar dig :D

2008-08-24 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback