Jag orkar inte.

jag hatar denna dagen! jag hatar allt just nu. Jag vill bara försvinna en stund. Jag stod och borstade tänderna förut idag och bröt ihop totalt, det är sjukt. Vem fan börjar storlipa när man borstar tänderna? Jag vet inte vad jag ska göra för att slippa tänka på dig just nu. Just nu känns det som att jag skulle kunna göra vad som helst för att du skulle säga att du ångrat dig. Men jag vet att det inte funkar så och jag vet att du bestämt dig. Men jag vill bara slippa känna såhär. Jag känner mig som världens töntigaste just nu för att jag mår såhär dåligt pga dig när jag vet att du aldrig skulle må såhär dåligt om det var jag som lämnade dig.Det är sjukt att man kan känna såhär. Jag vet seriöst inte om jag orkar just nu, det känns som att allt bara går åt helvete och jag vill inte vara med längre :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback