Någon som vet?:)

Nu sitter jag här. Min lillasyster kom in idag och väckte mig och sa att jag hade fått ett paket som hon sååå gärna ville öppna så det fick hon. Jag hade fått det där halsbandet som jag trodde var gratis med tydligen inte var det, men jag hade fel för det var gratis. Dom hade ju dragit bort den kostnaden som antagligen är på de andra paketen som man beställer hah:) Fattade ju inte jag.

Nu ska jag duscha lite och sen vid 2 ska jag till Nybro och träffa Cenny. Men vi hörs senare eller imorgon :) Förmodligen senare :P

Förresten, jag har frågat det en gång tidigare i bloggen i mitt första inlägg eller något men då var det inte så många som hade hittat hit som det är nu, så jag frågar igen och hoppas att någon kan svara :)

Jag funderar på att köpa en trippeltång men jag vet inte vilket märke jag ska ha eller någonting. Jag vill inte ha någon jätte dyr, men en lagom dyr som fungerar. Någon som vet någon bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback