sluta va så cp.

Nu är jag hemma igen. Har lekt med Jessi lite, men vi planerade inget till projektarbetet. Haha jessi va jätte söt och hade gjort en tidsplan haha men den var fel haha :D  vi tittade lite på tv och sen gick jag hem haha :) Nu funderar jag på att sova, ska ju trots allt till skolan imon.. :(

Och för den delen, vad är det som är så himla roligt med att snacka skit? Och varför måste vissa vara så jävla nere i sina pojkvänner att dom blir helt fuckade i huvudet och inte kan tycka och tänka själva? Och jag kan bara säga en sak, att mina vänner går visst före allt annat men däremot är inte dom som jag endast pratar med någon gång i veckan och inte umgås med lika viktiga som min bästa vän ! så lägg ner. Och varför skulle jag kalla dig för min "vän" när du tydligen inte är min ? haha tänk efter nästa gång du öppnar din mun , eller förresten den vågar du ju knappt öppna, så tänk efter innan du skickar massa sms med massa jävla skit i ! Och nästa gång du ska hoppa på mig med ditt strunt, så tänk efter hur dom som står dig närmast egentligen är, det kanske är dom du borde hoppa på istället ! Jag är iallafall ingen jävla mytoman som vissa andra.

Tack för mig och hej ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback