Stackarn :( ahha :)

Jessica ringde förut, hon skulle väll åka hem så ska väll träffa henne sen och prata om vårat projektarbete och sånt.:) Men vi får se hur det blir. Jag har iallafall sovit lite och så nu så nu är jag lite piggare fast jag sov bara i typ 30 min., :) För den delen så hade tydligen jessi träffat Uffe, så hon skickade ett sms till mig och sa att stackarn fick åka bussen själv idag men att hon kunde hälsa från mig. Haha, jojo :) Uffes bästa kompis Hakan har nämligen dött, så Uffe är helt ensam nu. Så nu tycker jessi och jag att det är dags för honom att flytta efter Tommy och lämna sin lägenhet, men vem vet, snart kanske det flyttar in en annan suparkompis till honom nu när Hakan är borta. hihi:)
Aja nu ska jag dra haha :)


Världens finaste bild på jessi & mig också, hah :D kolla Jessis smaaajl ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback