Tråkig lista för att jag har tråkigt.

sommar -08

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Japp

- dog någon som du kände?
Ja tyvärr..:/

- vilka länder besökte du?
Spanien sen åkte jag ju igenom massa länder och typ stannade till 1 timme eller så, men dom räknas inte va ? :P haha för isf var jag i tyskland och Frankrike och lite sånt också:p

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Ja kanske.

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget faktiskt.

-största misstaget?
Inget här heller.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld och hosta och så är väll det enda.

- bästa köpet?
Mina kläder jag köpte får jag väll säga här. :p

- vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag :p

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Njaa...:p

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Ingen speciell faktiskt.

- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Ledsnare :/

- vad önskar du att du gjort mer?
Träffat Jessi & Festat. Men hon har ju varit för upptagen med Rasse :( bitch. hah ne jag skojar.:p

- vad önskar du att du att du gjort mindre?
  satt hemma.

- hur tillbringade du din midsommarafton?
På lundegård.


- blev du kär i sommar?
Nepp var redan det haha.

- hur många förhållanden?
1 eller ? :/

- favoritprogram?
Jerry springer är väll typ det jag kollat mest på för det är typ det enda på nätterna som går att kolla på ;D

- bästa boken du läste i sommar?
När änglar gråter tror jag den hette.

- största musikaliska upptäckten?
ingen ?;/

- något du önskade och fick?

Nee.

- något du önskade dig men inte fick?
Jaa.

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Haha som om jag kommer ihåg det :P

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
jaa faktiskt.

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Vet jag inte.

- vad fick dig att må bra?
Jessi då..

- vem saknade du?
dedu.

- de bästa nya människorna du träffade?
har faktiskt inte träffat några nya människor denna sommaren som är värda att nämnas :P

- sommarens sötaste?
mina gullungar eller ?

- sommarens hetaste?
vet jag inte.

- sommarens besvikelse?
ja gissa...

- sommarens bästa?
Spanien då och att vi vann en mobil haha eller något.

- sommarens snällaste?
Jessica.


Kommentarer
Postat av: grind bastard

väldigt rosa o trevlig blogg:)

2008-08-18 @ 12:29:50
URL: http://tyborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback