;/

Du var den sista personen jag trodde skulle kunna göra något sånt här. Jag trodde att jag kände dig men jag hade nog fel, väldigt fel. Det är nästan så att jag ångrar att du en gång betydde något för mig, att du var en av de personerna jag brydde mig mest om. Jag trodde att det betydde lite för dig och att du iallafall talade sanning då och då, men nu undrar jag om något av det du sa var sant? Men det jag undrar mest är om jag någonsin betydde något för dig? För isåfall undrar jag varför du gjorde som du gjorde? Jag fattar inte hur jag kunde vara så jävla blind att jag inte insåg allt som du gjorde medan alla andra såg precis allt som hände och berättade för mig, men vet du vad? Jag var den som försvarade dig och talade om hur bra och snäll du faktiskt var. Men det är något jag ångrar nu och jag tror inte att jag missade allt som alla andra såg, jag tror bara att jag inte ville inse hur jävla dum i huvudet och falsk du var. Jag ville inte tro det om dig, men du bevisade det gång på gång. Och först efter flera månader kunde jag inse hur jävla rätt alla andra hade och hur jävla fel jag hade. Jag fattar inte att jag kunde försvara dig och hur jag kunde tycka att du var snäll och hur jag kunde lite på dig. Jag fattar inte varför jag inte kunde lyssna på alla andra och vad dom hade att säga, då hade jag sluppit allt det här. Jag hoppas att du en dag inser hur fan du har bettet dig och tills dess tycker jag att du kan dra åt helvete. Efter allt jag gjort för dig och alla gånger jag stått på din sida när alla varit emot dig, så fattar jag inte hur du ens kan behandla mig som du gör. Men vet du vad? Jag orkar inte bry mig, jag hoppas bara på att du en dag ska inse hur du är mot andra och att man inte håller på så som du gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback