aa.

Jag är sur för att andra avenyn har slutat, det var lixom det man gjorde på söndagskvällarna innan man skulle sova. Men nehe får väll vänta till Januari. Förra året var det fan hela december! då var det fan på julafton & nyår ! så det är dåligt av dom tycker jag :P Jag ska nog snart ta och sova lite. ahah men aja hejdå.

Och för den delen så läste jag nu att andra avenyn ska hålla på enda tills 2010 ?! iallafall första halvåret 2010 tror jag det stod och sen kanske ännu längre ? grejen är den att okej andra avenyn är bra, men vem orkar följa det i typ 3 år? någon gång måste det ju sluta. men nu när det bara ska vara 1 gång i veckan i 45 min så fattar man ju att det blri mycket längre än det skulle varit om det varit som det var förut 3 ggr i veckan. Dåligt tycker jag att de har ändrat på det. de tror att de komemr få fler tittare om det bara är 1 gång i veckan men nee.. då blir det inget kul.. haha :D

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, och vi skulle sitta förra året på nyår och kolla på det! För man kan ju inte missa andra avenyn!

2008-12-15 @ 10:30:39
URL: http://jeflacitypojk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback