Andra avenyn

nu har jag kollat på andra avenyn och jag blir så suuuur. Jag fattade ju när Kitty gav blod vad det var för besked hon skulle få men sen blev jag sur när hon fick det :P och jag hatar Greger han borde bara gå och dö för han är dum i huvudet och jag blir sur för att man måste vänta en hel vecka till nu innan man får veta vad som händer. Men jag är iallafall glad att Silvia inte blev skadad, och så tycker jag synd om Tony. Nästan så man började gråta lite idag när man kollade på det(A) hahaah :)
Men ne nu ska jag typ sova tror jag :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha en vecka? Det var dom sista avsnitten detta året så du får vänta tills 13:de Januari, Hahahaha! Och då är det bara ett avsnitt i veckan :P

2008-12-07 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback