Dennis!

SUR BLIR JAG. Idag på banken såg jag en gubbe som påminde väldigt mycket om en gubbe i en film jag såg när jag var liten, Dennis ni vet ? :D  Jag har försökt hitta denna film nu men den verkar inte finnas :( hittade den förresten men det fanns inte med svensk text, och sen hittade jag en ny av den men jag vill se den från 1993, :( Och jag tror inte vi har kvar den filmen här hemma. Haha jag måste bara se den för att jag såg den gubben som verkligen liknade den där gubben ni vet som sitter där med Dennis vid brasan och så. haha. :D Jag kommer ihåg att jag tyckte han var jätte läskig när jag såg filmen men ahh jag vill se den :D men vart kan jag hitta den lixom :(

Denna äckel gubbe menar jag, han är riktigt läskig :D hihi

Kommentarer
Postat av: jessica :D

Den filmen letade jag också efter förra veckan! Ville verkligen se den. Kan det varit väderkvaven som sug ut som han? :P

2008-12-20 @ 13:09:02
URL: http://jeflacitypojk.webblogg.se/
Postat av: Bea

Hejdär :) allt bra med dig denna Lördag?

2008-12-20 @ 18:51:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback