:)

Idag har jag varit på Magazine lou som vanligt, fick slå in massa julklappar och oj vad duktig jag är på det, inte haha dom måste tyckt att det tog as lång tid för det kändes som det tog hundra år för mig typ,:P. Idag fick jag även min klänning men jag blev lite ledsen för jag skulle behövt ha XS ist för S. :( Men mamma sa att hon kanske kunde sy in den lite så den sitter på plats för jag orkar inte skicka tillbaka den:P Imorgon är det sista dagen sen är det Jullov :) så himla sköönt. Men det känns inte som att det är jul snart men det kanske kommer. Jag funderar på att städa på mitt rum för det ser ut som.. ah jag vet inte vad. haahahha.
Nu fick jag ett mail om att jag ska få gratis linser också, men inte förrän typ i Januari ;/ åååh. :P Mne nu orkar jag inte skriva mer.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback