Fredag.

Idag på morgonen gick jag till körskolan och satt vid datorn lite, fick ju inte godkänt på de där jag gjorde förra gången eftersom jag inte hade min bok med mig och hade typ 8 fel ifrån godkänt så gjorde om de nu och då fick jag godkänt, sen började jag på nästa och så hade jag en fråga kvar som var skit svår men då var det min tur att köra, så jag hann inte rätta. Men Kommer nog inte klara den heller känns som jag hade väldigt många fel:P haha. Körlektionen gick väll ganska bra tycker jag nog förutom att jag svängde någonstans och typ svängde för tidigt tyckte han
- Nu svängde du lite väl tidigt.
Jag - jahaja.
Han - Men det står ju en bil där framme, så det kanske var därför?
Jag - ehm.. ah eller.. :P
Han - Ja det var så du tänkte va?
Jag - ja precis:)
Han - ja men då godkänner jag det.
haahh inte för att jag hade tänkt så men vafan :D det fattade han ju med att jag inte hade tänkt :P hahah.
Sen när vi var klara så gick jag till Magazine Lou. Jessi hade en klänning som jag provade som jag skulle få låna av Stina. Sen var Irene där idag, det tyckte inte Jessica om :P ahhaha.
Nu sitter jag här och väntar på maten, jag har suttit och käkat upp all kyckling som mamma inte tog _D gott. :P Jag väntar på att Johanna ska ringa men jag vet inte vad hon pysslar med :S haha.
Men ne nu har jag inget mer att skriva. :P hejdå.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback