Hejsan!

Igår åkte jag till Nybro vid 14.45 och när jag kom till Nybro så gick jag hem till Emelie. Så ringde jag Johanna som sa att Helena också skulle med så då bestämmde jag mig för att vänta på henne så jag slapp åka själv eftersom jag inte ens visste vart jag skulle. Så vid 20.00 åkte jag, helena, malin & anne till kalmar och sen till funkabo där Johanna var. Det var väll trevligt men sen drog vi till Kalmar och där kom vi inte in så då gick jag, helena och malin och åt lite och försökte få tag på skjuts men det gick inte så bra så vi fick ta nattbussen iallafall och sen gick jag hem till Emelie och sov. :p
Idag kom pappa och hämtade mig och nu har jag sovit en stund och käkat. Ska väll kolla på andra avenyn om 50 min och sen typ sova igen. :P haha :) jag är jätte trött iallafall:p


Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

tiden gick ju ganska fort sen ändå ju ;)

2008-12-07 @ 21:29:37
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Helena; haha ja faktiskt:P

2008-12-07 @ 21:38:36
URL: http://ojsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback