hihi:)

Igår lekte jag med Jessica och så bestämde vi att hon skulle sova hos mig. När vi skulle sova så berättade jag att jag hade en ny säng som var större än min gamla och när Jessica fick se detta så skulle hon plötsligt sova med mig i min säng haha och sen låg hon och babblade as länge så jag inte fick sova men sen fick jag ett sms och på morgonen när jag vaknade så hade jag somnat med mobilen och typ skrivit ett halvt sms :P haah. Idag åkte vi till Kalmar, skulle se om det fanns något roligt att köpa men det fanns inte så jäkla mycket ;/  men men. Gick till donken och köpte cheseburgare och det var Anton som jobbade, nu lär ni tro att vi känner denna Anton men vi vet bara vem han är eftersom han förra gången jag beställde en hamburgare kom fram till vårt bord efter att jag hämtat hamburgaren som hade dröjt lite, ryckte hamburgaren ur handen på mig och sa "jag råkade ge fel hamburgare" haah sen tog det typ 10000 år tills jag fick min hamburgare haha sen när jag väl fick den så sa han "förlåt att det blev fel.." hahahahahahahaaha.Och idag dröjde tydligen Jessis hamburgare men då stack Anton han blev kanske lite nervös hahaahah. ne men men :D Köpte iallafall lite saker. Köpte en väska hahah, ovanligt.:P ah faktiskt för det var inte en vanlig väska :P sen köpte jag typ några tröjor och lim. haha :D Men jag funderar på att städa upp lite på mitt rum för det kan behövas. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback