hihi:)

Idag var sista dagen innan jullovet :D Jag fick vara själv i butiken någon timme idag och oj. hahah. Det kom in någon och frågade om hon fick låna telefonen och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så först jag ba jaha men sen ändrade jag mig. hahah men hon sa hon skulle ringa hem och att det var ett Nybro nummer men så tog hon upp en lapp med nummret på och vem fan kan inte sitt hem nr ? ! och plus att det var typ 20 siffror och det är det ingen i Nybro som har och plus att hon inte var svensk så jag sa att hon fick försöka hitta någon annanstans att ringa ifrån :p haha. Sen ringde någon annan och frågade om rean och om vi fått in några vår kläder och jag svarade och hon ställde bara svårare och svårare frågor haha. :P
Sen när jag skulle gå hem så fick jag en julklapp av Catharina:D Fick ett presentkort på 200 och 250:- och så sa jag att jag skulle köpa en väska innan jag gick men då sa hon att hon kunde ta presentkortet så fick jag väskan & 250:- ist :D hihihi jag blev värsta glad:) Så snällt av henne.:)
Men nu kom min mamma hem tror jag så nu ska jag prata med henne :P

Kommentarer
Postat av: Jessi

vad snäll!

2008-12-19 @ 18:05:05
Postat av: Stefan W

Heej :) kolla gärna in min nya blogg! :D



Lämna gärna ett spår med ;)

2008-12-19 @ 18:10:25
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback