Hihiih:)

Idag var jag på Magazine lou som vanligt, Jessi käkade typ upp allt godis ;/ ösch :P Sen tjabbade jag lite med Jessi och då säger Jessi
- Vi behöver ju inte bli ovänner nu!
jag - Men är det du som har vikt den här eller?
haha ni kanske inte fattar men jag tjabbade sönder med Jessi när hon vek något, sen sa jag "men om jag viker något lite fult så tror hon ju att det är du eftersom jag alltid viker så fint annars" haha ne Jessi vek jätte fint :D
Sen skulle jag lära Jessi kassan men Jessi vågar typ inte stå i kassan för hon är rädd för att göra fel, men jag sa att hon var tvungen, jag bestämmer lixom lite över Jessi när hon är där _D haha och hon hänger efter mig överallt _D ahhaahah. Ne men det är roligt med Jessica. Hon har hittat sig ett ragg också men jag fick inte se honom idag för han var inte där när vi skulle handla mat :(
Imorgon är det någon annan som ska vara där ist för Chatarina, men jag vet inte vem det är och det känns lite jobbigt. Vi hade hoppats på att det skulle vara Magareta men det skulle det inte vara :( Så vi får väl se imorgon helt enkelt.
(kanske är det hon som sa att det var roligt att se att man gjorde något, när jag stod och inte gjorde ett skit, hahaha men jessi sä att det inte är det och vi vet inte vad hon heter så nu ska det tydligen komma en ny som jag måste lära mig namnet på, hur många finns det som brukar jobba där kan man ju undra)
Sen hade jag teorilektion, sista lektionen nu:D trevligt, slippper jag stanna kvar i stan varje torsdag. :P
Imorgon har jag körlektion, får väll se hur det går, imorgon ska jag iallafall kolla på alla skyltar så jag inte gör samma misstag som i måndags, hahahaha fan va kass jag är :D
Idag kollade jag och Jessi på bebiskläder också, och oj vilka söta klääder tänk när man har en sån liten plutt som man kan klä på så små kläder på :) hihihi. Och för den delen har Noel opererats nu, eller han gjorde det igår och han mår bra:) min gullunge<3<3<3

Men nu ska jag ta och kolla på en film tror jag:) myysigt. ;)
:D:D:D:D:D:D:D:D hihihihihi:):):)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback