jag vet inte.

Idag hade jag först körlektion och ah det gick väll ganska bra. Alltid när vi är klara så säger han
- Jaha hur tyckte du att det gick?
och då vet man ju inte riktigt vad man ska säga så jag svarar alltid
- njaa.. det gick väll ganska bra.
och då säger han
- Ganska? Det gick jätte bra tycker jag.
Och då blir man nästan lite glad för man har nästan ställt in sig på att han tycker man körde kasst lixom :D ahhaaha.
När jag hade kört så träffade jag Jessi iallafall och köpte champinjoner;D När vi stod i kassan så sa Jessi "hoppas det räcker med en tjugolapp" och så kostade det 3.50 hahaha : D Sen tog jag tåget till Kalmar, han som kollar biljetterna var sur för att jag inte sa något när han frågade om det var några nya på tåget, men sen såg han mig och frågade om jag var ny, då sa jag ja. Då blev han sur ;/ och sa att jag skulle säga till och bla bla bla haha :D

Åkte iallafall hem till Johanna & färgade hennes utväxt och det gick ganska bra, vi hade en bakborste och tog i färgen med för vi hittade inget annat haha:D sen färgade Johanna mitt hår också. såå ahh nu var det klart.

Imorgon är det nyår men det känns det verkligen inte som :/ men jag längtar lite efter maten :D Oxfilé. MUMS :D nu ska jag inte sitta här mer, ska gå och kolla mig i speglen ungefär 10 ggr till och funderar på om jag trivs i min nya hårfärg och se om vi missat någonstans, jag har iallafall en vit fläck i huvudet och jag hatar den! som jag sa till mamma idag "kolla den här jävla fläcken! det spelar ingen roll hur jävla mycket färg man tar för det är ändå vitt, jävla fitt fläck!" då kollade mamma på mig för hon tycker inte att jag ska säga fittfläck. hahahahahaahh. Hur som helst, så förklarade mamma för mig att jag har någon jävla fittsjukdom, okej så sa hon inte men en sjukdom. Och då blev jag ledsen. haah fan vad jag överdriver allting just nu, jag blev inte ledsen så glöm det men iallafall, jag har någon jäkla sjukdom som gör att jag kan tappa hår typ och därför har jag tydligen varit hos läkaren när jag var liten och tappade stora tussar med hår och då förklarade även läkaren att jag tydligen hade någon annan skit som gjorde att jag var vit, typ som albinos har fast jag har bara en fläck. haah nee okej, jag fattar inte heller. Men fläcken är ful och det var väll egentligen enbart det jag ville komma fram till även om det tog ett tag :D hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback