Julfika.

Idag i skolan hade vi julfika för min klass fixade det.jag typ dukade så vi fick ju springa med stolar ifrån klassrummen ner i studiehallen, jobbigt:P, jag & jessi följde med Arif för att byta om till tomte och det var skit kul vi skrattade så vi typ började lipa (iallafall kom det några tårar ifrån mig men sen vet jag ju inte hur det var med jessi) . ahah. Sen fikade vi och sen fick man sitta i tomtens knä och säga vad man önskar sig. hihii. till och med jegeman satt i tomtens knä. Hihi och det var verkligen den riktiga tomten tills arif sa "jaha är vi klara eller?" och drog av sig masken . ahah. Jessica och jag önskade oss Arif haha :) sen skulle jag ha min bokredovisning och jag blev skit nervös, fattar inte varför men det är ju typ bara så att jag ska vara nervös när jag gör något sådant :S ahahah. aja :P Skulle leka med jessi men båda har sovit ;P hahaha. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback