Mobil.

Jag vill ha en ny mobil! min mobil suuger och jag har hittat en som jag vill ha, tror jag. :P Den var inte så jätte dyr men det är ju inget jag har råd med nu iallafall. Men men får väll vänta ett tag till innan jag kan köpa någon ny mobil iaf.. blööh :( haha. Får väll vänta till efter Januari iaf så kanske jag kan börja spara lite pengar för nu måste jag ju spara pengarna tills vi ska till Stockholm. Men haah någon gång i livet har jag väll förhoppningsvis råd med den mobilen jag vill ha _D Ska försöska komma ihåg att ta med mig ledighetsansökan till skolan imorgon så jag kan fylla i den och lämna in den. Lika bra att lägga den i väskan direkt. :P Men ne hejdå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback