Nämen.

Hade tänkt gå ut med Johanna idag, men det blev inte så sen iallafall, men kanske lika bra det eftersom jag ska jobba imorgon och då kanske det inte är så bra att jag är bakis när det kommer massa kunder haha :)

Kollade på film , united 93 tror jag den hette, den var sådär. trodde att den skulle vara bättre men men. Blev lite sur på slutet också för jag hade hoppats att piloten skulle klara det ahah :D Tänkte kolla på world trade center också, men jag vet inte om jag orkar det nu men den filmen tycker jag är jävligt bra. eller haha jag har för mig att den är  bra iallafall, såg den när den gick på bio för något år sen.  haha och med tanke på det, var det inte den filmen som Jessi & jag bokade 2 biljetter brevid mig i ett annat namn, typ 2 biljetter till Lars-Göran;) för att personen jag skulle gå på bio med ville att vi skulle gå själva men jag & Jessi tyckte att hon och Lucas skulle vara med så vi bokade 2 platser i någon annans namn så dom skulle vara lediga så skulle Jessi & Lucas komma och sätta sig där och säga "nämen, här är ju 2 lediga platser, då kan vi ju sitta med er:)" för personen jag skulle gå med bokade åt dom med men någon helt annan plats än brevid oss, hur cp får man bli? :O (nämner inga namn nu för man vet ju aldirg vem som läser HAHAH )men sen fick dom sitta brevid oss iallafall eftersom jag tvingade en viss person att boka 4 platser BREVID VARANDRA .hahaah :D Men men, bara en liten rolig grej det där som jag och Jessi brukar skratta åt ibland :P

Hur som helst, ska ju som sagt jobba imorgon från typ 10 till halv 5 tror jag, och då skulle pappa komma och hämta mig så ska vi hem till honom och fira jul, jag hoppas att det går ganska fort imorgon när jag jobbar och att det är mycket kunder för då går tiden fortare :P men det är ju rea och då borde det väll komma endel kan man ju tycka :) men ska gå ner en sväng och sen får jag väll se om jag orkar kolla på filmen :) Men ha det bra så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback