Pengar,

Igår lekte jag med Jessica, vi planerade lite inför nyår, men oj vad dyrt det kommer bli och jag vet inte hur jag ska ha råd, för nu fanns klänningen som jag vill ha och igår köpte jag nya skor och på lördag ska jag handla julklappar och jag har inte ens några pengar nu hahah _D men aja :p Sen kom Cenny hit, och det var blondinbella på tv men det var typ i 5 min knappt det så det kändes ju som ett väldigt onödigt program :P menmen . Idag var det bara skola till kl 11 och snart ska jag nog övningsköra med pappa. Men nu ska jag nog ta och beställa klänningen men jag kan inte riktigt bestämma vilken färg jag ska ha och sen är jag osäker på storleken vet inte om jag ska ha xs eller s ;/ aja först ska jag iallafall räkna ut om jag har råd att köpa den men det har jag även om jag inte har det egentligen. ;P det är så jävla mycket man vill ha nu men just nu är det lite dåligt med pengar ahah. aja. ha det fint hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback