Sådärja!

Nu har jag bestämt mig ! efter många om & men ;P blev en svart tillslut, kändes säkrast så eftersom jag inte sett dom i verkligheten så vet manju inte riktigt hur den grå är och om jag passar i en grå klänning för den delen:P jag hoppas att jag tagit rätt storlek nu också och att den är snygg. :p men S borde ju passa;/ men är lite osäker för jag kanske skulle tagit xs :/ aja vi får se när den kommer ska sluta fundera på det nu :P haha. Blev iallafall billigt för jag fick studentrabatt och sen var ju klänningen ganska billig också, kostade ju bara 299 kr och sen rabatt så kostade den 269 så då blev frakten nästan gratis ju ;P hah aja. Ska nog kolla på film nu för jag hade tydligen inte fattat hur man gjorde för att kolla på skiten men nu vet jag och då hade jag tydligen missat en hel del :P

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Min VILA klänning är i normal storlek : ) Är en XS annars också : )

2008-12-16 @ 21:52:50
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback