Sjukling.

Inatt kunde jag inte sova så värst mycket för jag har gått & blivit sjuk så jag vaknade typ 3 gånger och ehm ah. haha . Mår illa idag också, men inte lika mycket som igår iallafall, förhoppningsvis går det över tills imorgon.. Var i Kalmar med Johanna igår ju för hon skulle köpa julklappar. Sen bestämmde vi oss för att gå till giraffen men jag tycklte det verkade vara så långt så jag frågade om det inte gick ngn buss så då gick vi till busshållsplatsen och frågade as många bussar och tillslut kom det en. Så gick vi runt där en stund och sen satte vi oss och väntade på Johannas pojkvän och sen skjutsade han mig till bussen och sen åkte jag hem och blev sjuk typ :P Imorgon är det julafton och det tycker jag verkligen inte att det känns som men men :P Nu ska jag nog se om jag hittar ngn film eller något som jag kan kolla på.. Skulle städa mitt rum idag hade jag tänkt, men känns inte som att jag orkar det idag när jag mår såhär.. Hoppas ni andra mår bra iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback