Soooova.

Ja la mig i sängen en stund och för typ 10 min sen vaknade jag. Precis just då önskade man att man inte hade haft alla kläder på sig och datorn på och inte varit så jävla törstig utan bara kunnat sova vidare. Nu ska jag lägga mig igen förmodligen kommer jag inte somna nu bara för det men man kan ju hoppas iaf. Och förresten fatta att man är trött idag eller när man idag på morgonen vaknade och undrade vad klockan var för jag trodde att jag försovit mig och inte hittade mobilen någonstans tillslut fick jag gå upp och tända lampan men då hittade jag inte den heller men sen hittade jag den . bakom sängen hade den tydligen trillat ner och då var klockan 5 ?!!?! sen kunde jag typ inte somna om förräns när jag typ skulle gå upp. haha. Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback