SPETS! ! ! <3

Jag älskar verkligen spetskläder och allt med spets för den delen! det är så himla snyggt, och det vet nog jessi att jag tycker :P när vi var i Kalmar så sa jag att allt som var med spets var snyggt, och tillslut sa jessi när jag sa "ÅÅÅH VAD SNYGG"  hon ba "bara för att det är spets?" haha men ah :D allt blir snyggt om det har lite spets ;) ahah. Köpte skor med spets på också och sen hittade jag en as snygg lampa, som var av vad? Jo spets ! den ska bli min en vacker dag ahah kanske inte finns kvar när jag flyttar hemifrån men vafan den va SNYGG. men hur som helst så vill jag komma fram till något med detta inlägget. Jo förstår ni, Igår kom jag hem och såg jag en tröja ligga på bänken i hallen och jag blir helt till mig det var nämligen en spetströja. Jag frågade mamma var denna underbart fina tröja kommer ifrån och det visar sig att det är mammas som hon hade en gång i tiden och jag säger direkt "KAN JAG FÅ DEN?!" och det fick jag:D hihiih skulle bara tala om det :D och att spets är sjukt snyggt då, ska nog ta och skaffa mig ett par spets leggins, men de är så dyra ;/ haha. iallafall när man inte har några pengar. :p menmen :) Nu ska jag inte skriva mer :) hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback