Tomte typ .. haha.

Ska bara börja med att säga att jag hatar att man måste ha en rubrik, eftersom mina inlägg aldrig direkt handlar om något utan det bara är jag som skriver ner massa ointressanta saker så går det aldrig komma på någon bra rubrik, man skulle ha typ måndag, tisdag osv men det blir ju också tråkigt. äsch vem bryr sig egentligen ? :D

Nu har jag kollat på film och ehm ja nu var den lite längre ;P haha. Jag funderar på att färga mitt hår innan nyår, mörkt. alltså riktigt mörkt men det är bara det att jag tycker det är jätte fint på andra men frågan är om jag skulle passa i det ;/ hm. aja det blir nog bra. Sen kan jag ju tala om också att idag är det exakt 1 månad kvar tills vi åker till Stockholm. Ska bli mycket trevligt tror jag iallafall :p ahah. Men ne jag funderar på att sova tidigt.

Imorgon i skolan ska vi ha julfika med alla i HP jag orkade inte baka i flera timmar imon så jag ska duka haha. & jag ska ha en tomteluva på mig, snygg är jag i tomteluva, ahah. Skulle typ ta med en tomtedräkt imon också för det var tydligen ingen i klassen som hade det:S vem har inte en tomtedräkt lixom;) men jag vet inte om jag orkar leta rätt på den, vi får se. men ne får väll leta rätt på den så Arif inte blir ledsen om han inte får vara tomte ;) ahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback