Tråååååkigt.

Brukar du komma i tid: Ja alltid förutom de gånger jag kommer försent;)
Vad hade du i din mun senast: hmm mat?
När mår du bra: ja det gör jag väll.
När blev du fotad senast: igår tror jag :P
Hur känner du dig nu: trött.
Kan du laga mat: Klart jag kan :D

Vad tycker du om fötter: ingenting typ.
Är du smart: skit smart:)
Vad har du på dig: Strumpbyxor, kjol, linne & kofta.
Är du aktiv i skolan: Sådär.
Vad saknar du: dedu.
När och varför grät du senast: Igår för jag kollade på en lipfilm :P om det räknas annars grät jag väll ngn dag innan igår, jag gråter ganska ofta över ingenting så, hahaha.
Var det pinsamt att svara på det: ne?
Hade du en bra kväll igår: njaaa, sådör.
Din favoritdryck på morgonen: brukar inte dricka något direkt.

Vad ska du göra i sommar: Jag har faktiskt inte planerat så långt?:P
Är du nöjd med ditt liv: funkar väll.
Vad vill du jobba som: jag vet inte riktigt, har svårt att bestämma mig :P
Har du tråkigt just nu: ja annars hade jag inte gjort denna lista.
Vad gör livet värt att leva: Mycket..
Vad i livet ångrar du: inget jag tänker skriva här iallafall.
Är du musikalisk: nee :P
Vad lyssnar du på för musik: allt möjligt.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nee.
Är du bortskämd: ne.
Är du trött: Jaa :O
Vad gör du imorgon: Får väll se.

Din första
Operation: typ när jag opererade något i mina öron? :P
Första piercingen: Öronen? annars naveln
Första bästa vän: Nathalie var jag väll bästa vän med när jag var liten men Jessi är den enda som verkligen ÄR en bästa vän för det har aldrig mina andra "bästa vänner" varit trots allt.
Första priset: vet jag inte.
Första sporten du började på: fotboll kanske. :P
Första husdjuret: kanin tror jag fast vi hade en hund när jag var pytteliten tror jag :P
Första semestern: jag vet inte :S
Första konserten: har typ aldrig varit på konsert.
Första kärleken: haha

Favoriter:
Filmer: finns många bra.
Tvprogram: Gossip girl & andra avenyn.
Musik: Mycket!
Drink: den som vi fick smaka av några tjejer midsommaren 07 , den var as god;) ahah
Kroppsdel (på kille): hmmm.. benen. hahahhhaahahahah nee...
Sport: gillar inte sport :P
Plagg: jadu..
Skola: eeeh... :/
Bok: många.

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: göra klart denna listan och sen inte göra ett skit.
Lyssnar du på: inget.
Väntar du på: Ingenting
Tittar du på: dataskärmen
Har på du på dig: det harjag ju redan skrivit.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: båda.
Kortare eller längre: LÄNGRE
Snygg mage eller snygga armar: mage? eller spela roll..
Busig eller lydig: lydig hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback