Tråkig lista.

135 frågor.

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du: blågrå
2. hur lång är du: 167
3. vilken hårfärg har du: Brun
4. långt eller kort hår: mellan
5. piercingar i anisktet: inga
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: hm riktigt blå eller bruna:D
7. hur lång skulle du vilja vara: typ som jag är typ.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: blond.
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Ne ..

Senaste du
11. åt: Fläskfile, klyftpotatis & sås.
12. drack: sprite
13. du fick sms av och vad de stod: Något cp, det stod :O
14. du skrev sms till och vad du skrev: Något cp, jag skrev "men jag har för fan inte skrivit till dig du tror inte jag vet det eller HEJDÅ" haah :)
15. sa: tack för maten.
16. kramade: Alfons.
17. kysste: Cenny typ för hundra år sen typ:p
18. sa till att du älskar den: vet jag inte.
19. du spydde: vet inte, va så länge sen.
20. du skrattade: idag kanske eller igår. :P

Förhållande
21. är du singel: jaa.
22. ditt förra förhållande va med: Cenny
23. ditt längsta förhållande: 2 år typ.
24. med vilken då: Jens;/
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: jadu..
26. är du oskuld: nej
27. gillar du någon just nu: jaa..
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2..
29. vill du vara singel: Nej..
30. vill du gifta dig: ah lätt:)

vänskap
31. din bästa vän: Jessi.
32. de som vet mest om dig: Jessi.
33. den vän som du har kännt längst: Nathalie  typ.
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: fler bra kompisar.
35. någon du saknar att umgås med: ja..
36. en av dina bästa killkompisar: vet jag inte.
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Johanna bor ju en bit bort :P
38. den du har mest minnen med: Jessi.
39. bra vänner du inte träffar ofta: vet jag inte.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Jaa.

Övrigt
41. musiksmak: Allt.:p
42. sport: usch.
43. galen eller lugn: lugn tror jag eller ? :P
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha verkligen inte:P
45. dricker du alkohol: Ja.
46. röker du: Nej.
47. har du hört att du borde bli modell: ja :S
48. om du fick spola tillbaka till vilket år du vill vilket isåfall: Jadu:/
49. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Mobilen ? eller vadå:P
50. vad tänker du på just nu: att jag är trött.

KÄRLEK
51. Hur många har du varit riktigt kär i ? 2, på riktigt alltså.
52. När kramade du någon sist? Någon timme sen.
53. Saknar du någon speciell person? ja.
54. Har du svårt för att bli kär? vet jag inte..
55. När fick du senast en komplimang?- Jadu..:p

56. HAR DU NÅGONSIN:
57. Hånglat med fler än 3 pers på en kväll?- Jaao. men jag var typ 14 då och jag visste inte bättre:p
58. Gjort något riktigt dumt?-  kanske det
59. Gjort något du verkligen ångrar?- Ja.
60. Strulat? ja.
61. Varit nykter på nyårsafton? ja.
62. Åkt ambulans? ne.
63. Gjort nåt olagligt? ja.
64. Blivit polisanmäld? Ja.
65. Fått din mamma att gråta? ja.
66. Slagit ner någon ? njaae.
67. Sagt jag älskar dig och menat det? ja.
68. Vad hatar du verkligen? falska människor som inte tro att man fattar hur mycket de ljuger ! ååh :P
69. Varit kär? har inte den frågan redan varit?:P
70. varit kär i någon du inte haft chans på? ja.


71. Är du ensam nu? jaa.
72. Vill du gifta dig? men den har ju också varit ? eller :S
73. Vill du ha barn? självklart.

74. SENASTE PERSONEN SOM:
75. Sov i din säng? jag?
76. Såg dig gråta? kan nog faktiskt vara Johanna..:P
77. Fick dig att gråta? gissa..
78. Du delade en drink med? vet jag inte.
79. Du gick på bio med? Cenny.
80. Skällde på dig? vet jag inte.

81. DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
82. Gråtit? nej.
83. Kramat någon? ja.
84. Pussat någon? nee.
85. Köpt någonting? ja.
86. Sjungit? ne.
87. Saknat någon? ja.

88. HAR DU
89. Digitalkamera? ja,
90. Telefon på rummet? nej.
91. Egen dator? ja.
92. Könssjukdom? haha ne.
93. Husdjur? nja.
94. har du receptbelagda mediciner? nej.

RANDOM
95. Nämn någon som gjorde dig glad igår? Hm..
96. Vad gjorde du kl 8 i morse? sov.
97. Vad gjorde du för 15 minuter sedan? satt här.
98. Det sista du sa högt? tack för maten.
99. Vad har du druckit idag? juice, vatten & Sprite.
100. Vad var det senaste du åt? ja jag har inte ätit något sen sist jag svarade på det. :)
101. vad var det senaste du köpte? naturgodis:P
102. Vad är det för färg på din ytterdör? ehm gråblå vit ? kanske :P
103. Vad är det för väder hos dig just nu? vet inte.
104. Godaste glass-smaken? Jordgubb kanske :D
105. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja.
106. Drömmer du mycket? ja.
107. Mardrömmar? ja.
108. Vilket ämne är roligast i skolan? inget.
109. Favoritlåt just nu? ingen speciell.
110. Vad ser du om du tittar åt höger? massa skit.
111. Vad gör dig glad just nu? ehhm.
112. Vad ska du göra härnäst? kolla på andra avenyn.
113. Höger- eller vänsterhänt?- höger.
114. Humör just nu? trött & uttråkad.
115. Favoritgodis? oj finns ju mycket gott.
116. Klädsel just nu? en klänning & kofta.
117. Hur många kuddar sover du med? 2
118. Spelar du nåt instrument? nee :P
119. Morgon- eller nattmänniska? natt.
120. Bio eller promenad? bio.:P
121. Snarkar du? ne inte vad jag vet iallafall:p
122. Stjärntecken? vågen.
123. Vad vill du jobba som? med barn _D eller i butik då:p
124. Stökigt eller välstädat? helst välstädat men jag har det stökigt så :D
125. Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? ne :P
126. Antal timmar sömn inatt? typ 9:P
127. Sov du ensam? mm.
128. Vem sov hos dig senast? Cenny:/
129. Vad ser du fram emot? julafton :P haha
130. Vad vill du ha just nu? jullov.
131. Vem längtar du mest efter? :$
132. Vilken buss åker du oftast? 139 & 140
133. Vilken årstid är det nu? höst/vinter typ :p
134. Har du varit kär? ja..
135. Är du kär nu? mmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback