;/

Det är så jävla lätt för alla att säga att jag ska glömma dig
att jag ska komma över dig, för du är fan inte värd mig.
men det är så jävla lätt att säga, istället kan ni ju förklara hur
man gör.

Det är väll klart som fan att man kan komma över någon,
men jag tror inte det är lika enkelt när det inte finns någon
där som orkar lyssna på en eller ens orkar bry sig, hur
ska jag kunna komma över det om jag inte har någon
att prata om det med?
 
Det gör så jävla ont och när jag väl tror att det är
påväg att gå över, så kommer du och förstör allt igen
och tar mig tillbaks till noll. Jag är så jävla trött på allt
och jag är trött på att ingen finns där längre och jag är
trött på att jag inte har någon jag kan berätta allt för.

Jag är trött på att precis ALLT är så jävla jobbigt just nu
och jag kan inte ens berätta för någon hur jag känner,
och det finns ingen som jag kan berätta för vad som har hänt
och det känns som att ingen känner mig längre och
det är så jävla jobbigt att jag inte har någon jag kan berätta allt för,
för den enda personen jag en gång kunde berätta allt för
vågar jag inte ens berätta hälften för.

Kan du tala om för mig,
vad är det egentligen som har hänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback