;/ mmm

Hur kan något som varit bland det viktigaste i ens liv helt plötsligt bli helt oviktigt? Varför ska allt förändras så jävla mycket och varför kan inte allt bara vara som det alltid varit? Jag är trött på allt som händer hela jävla tiden och jag hoppas verkligen att år 2009 inte blir ett lika jävla dåligt år som 2008 har varit, allt har verkligen bara gått åt helvete detta året. Sen vill jag bara säga att vissa personer har betytt jävligt mycket för mig den senaste månden, personer som har brytt sig och som jag har kunnat prata med om vissa saker medans andra som jag trodde skulle bry sig mer knappt har brytt sig alls. Ibland undrar jag vad jag gör för fel eftersom alla som brytt sig innan knappt har tid att ens höra av sig längre.
Nu ska jag sova så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback