Våra nyår:)

Jag längtar till Nyår, det ska givetvisbli tillsammans med Jessi som alla andra år :) Jag är as hungrig nu för jag har suttit och kollat på mat för att försöka hitta något annat som ser gott ut förutom oxfile för det är så dyrt och om vi inte har råd med det så måste vi ju äta något annat  för i år ska det inte bli ngn jävla tunnbrödsrulle:) Jag måste bara berätta lite om våra nyår för de har fan varit lite ehm ahh :D haha

nyår 2005/2006 firade jag & Jessica hemma hos mig, vi åt god mat och Sofie & Mats & Kim var här också, Emelie, Jessi & Jag gick ut i köket och tog lite dricka, gick ut och sööp. Jag kröp på golvet med en igelkott, Sofie sa att jag skulle ta en snaps och jag tog snapsen och Sofie tyckte jag "Tog den som en man", fan va häfitg jag är ;) haha. Klockan blev 12 och vi skulle dricka champange Jessi går ut och tar flaskan och dricker direkt ur den medan vi andra dricker ur glas, jessi skämdes nog lite över det sen ;) hahahaahah. Jag somnade i tårtan, inte. men min lillasyster säger det ännu :) Jag blev sur för att Robin ringde & var as packad och somnade i telefonen så jag la telefonen på bordet och lät den ligga där tills hans batteri förmodligen dog, elakt jag vet men han var elak och somnade hahaahah. Han ringde dagen och kom typ inte ihåg att han pratat med mig då så jag sa aldrig det till hnm, förmodligen var telefonräkningen lite dyr eftersom det var flera timmar jag hade den på typ:P ahahahahah :D det var faktiskt lite små roligt det nyåret trots att vi var hemma :)


Nyår 2006/2007 började med att Pappa & Anette gifte sig, sedan var jag, jessi, jens & lucas hemma hos Jens. Jag var typ nykter och allt spårade ur, det var nog det sämsta nyår jag någonsin varit med om, men som sagt Jens hade ju förmågan att förstöra detta mesta så vad hade man räknat med ?


Nyår 2007/2008 började med att vi fick åka till stan as tidigt för vi hade ingen skjuts, åt tunnbrödsrulle (?!) haha gick hem till Robert tillslut där vi var först av alla, söp satan, Jessi spydde i ehm hahaahha ah ska inte skriva det här ifall någon som känner robert läser ;) Robert lär inte få ha fest igen efter det nyåret :D Jessi & jag tjabbade för jag ville på en annan fest men inte jessi så vi gick hem till Jessis mormor där Jessi deckade och jag körde min macka i micron i typ 10 min och den var stenhård men jag vågade inte slänga den så jag åt upp den ahaha, Jessis mamma ringde vid 23.55 & då fick vi skynda oss ner till stan. Jag dissade jessi & sa att jag skulle hem till Cenny och åkte hem till mig med Cenny & lämnade jessi i stan ahhaahahah.



Men hur som helst så ska jag & Jessi ha skit kul detta nyår hoppas jag ! :D & jag längtar:) (mest efter maten) hahaa :D
Snygga bilder jag hade också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback