Uttråkad.

Nu är jag uttråkad så därför gör jag en sån här lista.

Startfrågor
- Hur gammal är du? 18:)
- I vilken stad/landskap bor du? Orrefors, Småland.
- Man eller kvinna? Kvinna

Utseende
- Hårfärg? Brun.
- Frisyr? Ingen. hha.
- Längd? 167cm typ
- Vikt? Bry dig;)
- Bh-storlek? Gissa.
- Klädstorlek? 36, xs/s,
- Jeanstorlek? Hum beror på, men typ 27.
- Skostorlek? 36,37,38 hah beror på hur skorna är men runt 37 :p
- Tycker du om ditt utseende? Nja.
- Är det nåt du vill förbättra/förändra? Skojar du eller ? ALLT :D

Intressen
- Vad är du intresserad av? Inget, ;D
- Har du vänner som delar dina intressen? haha mm lätt:)
- Är det nåt nytt du skulle vilja prova på? Finns massor jag vill göra.

Kärlek
- Har du ett förhållande? Nej.
- Hur är din drömkille/tjej? Vet jag inte.
- Vad är viktigast i ett förhållande? Att man tycker om varandra eller? :P
- Vad anser du om homosexuella? Inget.
- Hur långt kan man gå innan det räknas som otrohet? Beror helt och hållet på situationen.
- Ditt längsta förhållande? ca 2 år.

Sex
- När blev du av med oskulden och hur var det? haha jadu;)
- När är en bra ålder att ha sex första gången tycker du? När man känner sig redo tycker jag sen spelar det ingen roll hur gammal man är.
- Är det viktigt att vara förälskad i den man ligger med eller räcker det med fysisk attraktion? Det beror väll på lite, men jag tycker nog man ska vara förälskad ;P
- Vilket föredrar du: Tryggt sex eller äventyrligt sex? Hm...
- Är det nåt du skulle vilja testa? vadå?
- Vad tycker du om porr? Äckligt, killar som sitter hemma och runkar till porr borde växa upp. Porr är bara sjukt för det är så jävla överdrivet och sen tror killar att det är så i verkligheten.
- Har du testat sexleksaker? Eehh

Himmel och jord
- Vilken är din favoritfärg? Gul och rosa ;D
- Kan du tänka dej att plastikoperara dej? Alltså, om jag hade vetat det inte kunde gå snett så ja, men efter allt man har hört så ne.
- Vilka sidor brukar du surfa in till på internet? Bdb, bloggar, alla möjliga sidor:P
- Vilka tidningar läser du? Ingen typ, brukar läsa mitt horoskop i Östran.:p
- Vilken kändis klär sig snyggast? Finns många så jag vet inte.
- Vad älskar du mest? Att sova;)
- Vad tycker du om ungdomsmottagningen.se? Brukar inte vara inne där så jag vet inte.
- Vad äter du till frukost? Mackor.
- Gillar du att läsa böcker? Om boken är bra så..ja.
- Vilken film såg du senast? Haha måste jag skriva det? Värta barnfilmen ju xD
- Hur är vädret hos dig just nu? Vet inte, kallt och jävligt:P
- Vilken slags musik tycker du om? Bra musik.
- Har du några husdjur? Njae men Jannika har en äckel katt här hemma.
- Lägger du ner mycket tid på ditt utseende? Om jag orkar men hur ofta orkar man bry sig? hahha
- Vart köper du dina kläder? Där det finns något snyggt?

Antingen eller:
- Tv eller dator? Dator ;D
- Kaffe eller te? Te.
- Fest eller myskväll? Beror ju på.
- Schlager eller hårdrock? Schlager. haha
- Kärlek eller sex? Båda? eller ? :P
- Blondin eller brunett? Blondin.
- Golf eller minigolf? Minigolf.
- Natt eller dag? natt, så jävla gutt att sova_D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback