Åker iväg.

Nu har jag precis vaknat av att mamma ringde och sa att hon skulle hämta mig snart. Så jag gick och hängde upp lite kläder och då sa surgrannen att -"dina katter bor här!" och vad ska man svara på det lixom jag bara okej? och då sa han att han sa det ifall jag ville veta. Men det ville jag inte. haha. Alltså inte för att jag inte vill ha katterna utan för att vi ska ge bort dom eftersom min mamma är allergisk och vill han ha dom, så varsågod typ? ne.
Nu ska jag gå och borsta tänderna för mamma sa att jag skulle vara klar när hon kom.
hahah good luck :) Jag har bara klätt på mig så njaa, klar kommer jag nog inte vara. Ska fråga mamma om vi inte kan äta lite pizza idag, men hon kommer säga nej, synd för jag är sjukt sugen.

Men ha det fint så hörs vi på fredag när jag är hemkommen igen:) nu får jag träffa min älsklings lillasyster Jannika iaf:)

(Hemsk bild, jag vet :P)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback