Feeest ?

Sådär ja, nu har jag städat lite på mitt rum. Kanske inte så värst mycket men det ser iallafall lite bättre ut än innan och det är ju alltid något :p Snart kommer väll Cenny hit, så får jag väl se vad som händer. Imorgon kommer Jessica hem också tror jag efter att ha lekt med rasse i sjuhundraelvaår eller något, så ska hon väll förhoppningsvis leka med mig ? :D

Hon pratade något om att festa imorgon? men vi får väll se hur det blir med det, jag är nog nästan på att :D var länge sedan jag festade med min Jessi eftersom hon inte kunde festa sist för hon hade urinvägsinfektion. Men ne nu ska jag dra mig, men vi hörs imon, :D

Här bjuder jag på en gammal bild från en fest i februari, jag var blond och allt;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback