Godmorgon

Igår kollade jag på american pie som gick på fyran sen kom Cenny hit. :) Och då kollade vi på någon tråkig film som han ville se som jag tyckte var jätte tråkig och han skrattade hela tiden, men sen var den ganska okej, men det kunde jag ju inte tala om så jag sa att den sög :D haha. Sen gick han upp vid 6 och skulle jobba:( så jag fick sova helt själv sen och vid halv 9 kom min lillasyster in med telefonen som ringde och bad mig stänga av den :S så jag svarade och det var mamma som ringde och gav telefonen till Jannika och då sa Jannika - jag trodde det var något dumt alarm. haah :D Så då vaknade man av det, och sen somnade man om och typ 2 minuter senare kommer Jannika in och säger att mamma ville prata med mig, så var jag tydligen tvungen att hjälpa Jannika hitta sin klänning hon skulle ha som hon inte hittade själv. Så jag gick upp och hittade den direkt och den låg överst av alla kläder åååh. haha :)

Men sen har jag iallafall sovit och steg inte upp förrän 1 :D gutt. Nu ska jag sova igen eller något. eller ne jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på , finns ju inte så mycket och göra eftersom Jessi bara är med Rasse hela dagarna. Kul liv. Så jag får väll sitta här och glo idag, jippie. Men nu ska jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback