Gullungar, färga håret & dricka.

I lördags var gullungarna Alfons & noel här :) Vi var och badade och så:) Det var jätte kallt i vattnet och jag tänkte inte bada först men sen hoppade jag i för att Alfons ville bada mer. Så stod han på bryggan och bara skakade och jag frågade om vi inte skulle gå upp men han skulle hoppa mer från bryggan. haha :) Men dom åkte hem senare.



Sen lekte jag med Jessica och färgade mitt hår brunt. Får väll ha det brunt i fortsättningen eftersom mitt hår tydligen är så slitet så det går av haha :) Och sen bestämmde vi oss för att åka in till Nybro så vi åkte hem till Jessis mormor som inte var hemma. Så drack vi lite och gick en runda på stan där vi träffade en hög med danskar som tydligen tyckte vi skulle med på fest i flerohopp, men pallar man flerohopp? nee. Så vi drog vidare och skulle gå på toaletten och träffade 3 killar som vi var med ett tag. Men sen skulle dom tydligen hem till en av dom som bodde i madesjö men Jessi & jag tyckte det var för långt att gå så vi gick hem och åt en macka och sov.

Idag skulle vi festa lite tänkte vi, men det är söndag och hur mycket händer på en söndag ? hah så det slutade med att vi tråkade sönder så vi åkte hem igen haha :) så nu är man hemma igen och jag funderar på att sova för jag är riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback