Hjälp :D

När jag var i spanien så såg jag en tjej med en as snygg bandeau bikini. Den var typ blå med olika nyanser och lite guld tror jag och typ randig och den var hur snygg som helst. Och hon var från Sverige så jag tänkte att den måste ju finnas någonstans i Sverige, men jag har letat på massa sidor men kan inte hitta den. De var alltså ungefär en sån bikini som är på bilden nedan fast andra färger.

Men eftersom jag inte hittar den skit snygga som hon hade så undrar jag om det är någon som vet någon annan bandeau bikini som är snygg? För jag hittar bara såna tråkiga enfärgade och det vill jag inte ha. Så kommentera gärna om du vet någon snygg:)



Bilden tagen ifrån Http://www.ASOS.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback