Kräftor och annat.

Nu har jag varit på affären och handlat lite åt min mamma. Så nu sitter jag här och väntar på lite mat :D jag är sjukt hungrig och tänkte köpa lite choklad eller chips, lättsaltade chips från estrella sak det vara:D det godaste som finns typ. Men sen kom jag på att nee jag måste spara mina pengar och förresten åt jag chips igår och jag måste bli lite nyttigare, så det blev inget med det inte. Men det ångrar jag lite nu ahah :)

Jessi ringde mig och frågade om jag ville följa med henne och Rasse & fiska kräftor imorgon tror jag det var. Men det skulle väll bara bli av om Donny hade lust att följa med. Så får väll se hur det blir med det, hon skulle ringa senare iallafall när hon hade pratat med Donny. Men känns som att det inte kommer bli något med det.

Men den som lever får se helt enkelt :) Kräftor är ju hur gott som helst för den delen, åt ju det i förrgår. Mums, dom första kräftorna detta året. Jag skulle kunna äta hur mycket kräftor som helst för det är nog bland det godaste som finns nästan så det är godare än lättsaltade chips också :p ahah :) Men ne nu ska jag gå och göra viktigare saker tänkte jag skriva, men jag har inget viktigt att göra så det sket sig direkt :)

Men vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: melinda

åååh ja, jag håller med dig! kräftor är så jävla gott! Synd att man inte kan ta en bira till bara heeh

2008-07-30 @ 18:45:56
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback