Mitt hår

Eftersom jag slingade mitt hår igår och det blev jätte varmt så jag fick skölja ut färgen tidigare och sedan gick håret av så tänkte jag att jag kunde fråga Linda som är utbildad frisör om jag kunde färga håret brunt igen eftersom jag är lite rädd att det skulle förstöra det helt. Och hon svarade på min fråga nästan direkt:)

Och hon sa att det var bra att jag hade sköljt ur färgen eftersom mitt hår hade kokat och det var därför det var så varmt ojdå:/ Men hon sa även att det gick bra att färga håret brunt igen. Så nu funderar jag på att göra det eftersom jag inte tyckte det blev så bra igår.

Men jag måste fundera lite på det. Kan ju iallafall inte slinga det igen för det lär jag ju inte ha något hår kvar. Så jag får se kanske när jag har pengar så kan jag tona det mörkt.

Men vi får se hur det blir, Nu tror jag iallafall att jag ska kolla på en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback