.



Jag ska sluta tycka illa om folk som jag egentligen inte känner.
Jag ska sluta lyssna på rykten om folk som jag inte har en aning om ifall det är sant.
Jag ska lära mig uppskatta saker som jag aldrig uppskattat förr.
Jag ska sluta snacka skit om folk, även de som snackar skit om mig.
Jag ska sluta vara så blyg. (försöka iallafall)
Jag ska börja säga ifrån.
Jag ska vara gladare.
Jag ska sluta bli arg för ingenting.
Jag ska sluta skrika på min mamma.
Jag ska sluta tycka att jag har alltid rätt och inse att jag ibland har fel.
Jag ska sluta vara så känslig och inse att alla inte menar illa.
Jag ska spara mina pengar och sluta handla massa onödig saker.
Jag ska sluta vara så lat.
Jag ska hjälpa till mer hemma.
Jag ska sluta gråta så ofta.
Jag ska tala om för dom jag älskar hur mycket dom betyder för mig oftare.
Jag ska börja träna.
Jag ska alltid säga vad jag tycker och tänker.
Jag ska sluta tycka att jag har det så dåligt.
Jag ska börja tänka mer på dom som har det mycket sämre än mig.
Jag ska ge folk en andra chans. (förutom 1 person)
Jag ska sluta dricka så mycket när jag är ute.
Jag ska försöka bli en bättre person.
Jag ska försöka göra allt jag skrivit här.

Kommentarer
Postat av: Trinidad

Önskar också jag kunde göra så fin blogg design !



Ha en underbar dag.

2008-07-29 @ 15:45:32
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: Trinidad

Sv: tycker inte jag. Börjar bli trött på den designen nu.

2008-07-30 @ 11:36:28
URL: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback