Bloggar

Jag har inget bättre för mig så jag tänkte ta och skriva upp lite om vad jag tycker om dom olika bloggarna som jag läser,

Blondinbella (blondinbella.se) - När jag först började läsa hennes blogg tänkte jag OMG, jag trodde att hon skämtade men nu tycker jag nästan att hennes blogg är bra och inte alls så fjortisaktig eller vad jag nu ska kalla det som förut, fast jag tycker hon har blivit sämre på att uppdatera sen hon träffade den där Nils. haha, men det hade jag nog också blivit.

Kissie (Kissies.se)- När jag läste blondinbellas blogg och tyckte den var för mycket så var det ingenting mot vad jag tyckte om Kissies, min första tanke där var "KAN MAN VERKLIGEN VARA SÅN?" men det kunde man tydligen, och jag tycker hon bara är för mycket men jag kan ändå inte sluta läsa hennes blogg för jag bara väntar på att hon ska mogna lite som jag tycker att blondinbella faktiskt gjort, och Kissie? är det inte dags att göra det snart? för allt annat du skriver i din blogg verkar du ju ta från blondinbella. Ne jag tycker att Kissie försöker vara som blondinbella alldeles för mkt, men för mycket fjortis, och jag gillar henne ännu mindre efter att hon kommenterat i min gamla blogg att jag är jätte ful. Hon kanske ska ta sig en titt i speglen själv? Ne Kissies blogg läser jag bara för att hon är så patetiskt och som sagt för att se hur lång tid det ska ta innan hon har mognat.

Denize (Denize.blogg.se)- Den här bloggen älskar jag verkligen att läsa särskilt när hon lägger upp bilder på sin otroligt söta dotter Emilia. Jag tycker Denizes blogg är hur bra som helst och jag tycker verkligen att hon verkar vara en jätte bra mamma trotts att hon bara är 19 år. Och hennes dotter Emilia verkar vara hur gullig som helst, jag vet inte hur många gånger jag tänkt när jag läst hennes blogg att "ååh jag hoppas att jag får en minst lika gullig unge när jag får barn" Läser ni inte denna bloggen så tycker jag definitvt att ni ska börja läsa den.

Stina-Lee (Stinalee.se) - Stinas blogg är helt klart en utav de bästa bloggarna jag läser inte nog med att hon skriver intressanta saker så är hon också hur söt som helst. Och jag tycker hon verkar vara hur snäll och go som helst. Jag fattar inte hur folk som läser hennes blogg kan sitta och skriva massa elaka kommentarer till henne? de måste vara några som bara råkar klicka in sig på hennes blogg och inte har läst den innan och skriver något elakt bara för att vara elaka. Jag tycker det är konstigt att Blondinbellas blogg ligger etta när Stinas är mycket mycket bättre! Så börja läsa om ni inte redan gör det, och det antar jag att de flesta redan gör :)

Linda (Lindaslya.blogg.se) - Lindas blogg tycker jag är jätte bra också, eftersom hon är utbildad frisör tycker jag att det är jätte bra att man kan hitta saker man behöver veta och att man kan fråga henne om man undrar något. Och hennes inlägg handlar om mycket olika saker och inte bara t ex hår, utan även shopping mm. Och sen måste jag ju tillägga att enligt min lillasyster har Linda också väääldigt fint hår. Men denna bloggen tycker jag ni ska läsa :)

Kenza (Kenzas.se)- Kenzas blogg gillar jag ibland och ibland inte. Jag tycker den är bra när den inte bara handlar om Tokio hotell hela tiden, för det tycker jag att det kan bli lite mycket tjat om då och då, Men annars är hennes blogg bra, och jag tycker det är roligt för henne att hon är både modell och har en av Sveriges största blogg och bara är 17 år, Men modell kan man ju nästan förstå att hon är för hon ser ju hur bra som helst ut på bilderna i sin blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback