22 Juli 2008 - 18.39

Sådär, nu har jag suttit och hållt på med bloggen ett bra tag. Jag är verkligen sämst på att göra en header så den får se ut så nu för jag orkar inte hålla på med den mer och det är inte så lätt att göra en snygg header i paint haha. :)

Imorgon åker jag nog till mamma och stannar där tills på fredag. I helgen kommer ju troligtvis gullungarna Alfons och Noel hit :) Trevligt. Noel har ju växt jätte mycket och fått jätte långt hår med lockar i nacken ahha :)


Nu har min bror pillat med internet så det inte funkade, och nu har jag pillat så det funkar igen. :D Jag funderar på att gå till affären och köpa lite godis eller något och sedan kolla på någon utav filmerna jag laddade hem förut idag.

Men får väll ta och göra det nu då innan de stänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback