Utmaning

1) Vad åt du till frukost?
- Macka och en yoggi. :)
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Hm okej, kolla längst ner i detta inlägget då, fast ni kan hoppa det om ni vill för den är hemsk :D Det är nämligen en bild jag tog när Jessi sa att jag aldrig kollade in i kameran och jag skulle visa för henne varför jag INTE kollar in i kameran. Ser ju hemsk ut :D haha.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Natta
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- svart & grå.
8) Yoga eller löpning?
- Inget ? haha :)
5) När var du arg senast?
- Jag vet inte. :D
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Ehm vet jag inte.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Mycket haha,
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- beror väll på.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Ingen.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Gillar inte deckare särskilt mycket
12) Teveprogram du aldrig missar?
- andra avenyn när det gick:D haha
13) Vem är du avundsjuk på?
- Ingen direkt.
14)Din bästa revansch?
- Ehm vet jag inte.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Ingen? haha
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
- typ sniglar :D
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Oj.. inte en aning faktiskt :D
18) kaffe eller te?
- te
19) skostorlek?
- 37/38
20) hur ofta är du på Ikea?
- Nästan aldrig.
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- En lägenhet, en bärbar dator och massor av kläder & smink :D



Kommentarer
Postat av: Linda

hehe då håller vi tummarna för att du vinenr nu då)

Spana även in mina andra tävling där du kan vinna en liten hemlig goodiebag=)

2008-07-28 @ 15:53:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback