Apu.

Nu har jag fixat APU plats i Kalmar. Skulle börja nästa vecka så denna veckan får det bli Jc för sista gången :) Ska se om Nader hittat ngn annan Apu plats annars får han väll vara där själv ;D ahah. Ska iallafall vara på Aima, josefine var ju tydligen inte kvar där var någon Elin tror jag hon hette men hon verkade jätte trevlig och kallade mig Caroline och då sa jag - ahh.. fast jag heter Madeleine:p haha:D Men iallafall. Skulle väll dit imorgon och typ säga hej så hon fick se vem jag var och så. Har ju redan varit där på Apu , var ju där när jag gick i 1:an så.. :p men aja, Jessica hittade ingen Apu plats för ngn jävla Emelie hade tydligen redan ringt Aima :( blöööh. Men hon lär ju hitta något i Kalmar så hon och jag kan ses på tors & fre. hihi :) fast hon ska ju ba va ute i 3 veckor och först vid jul :p ahha :) Men ne nu ska jag dra. Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Jessicatt :F

Emelie i min klass var det med ;) Men vi får hoppas att jag hittar någon och att det löser sig, hejsan hejsan. P.s Möte på tisdag! Måste plugga imon!

2008-09-09 @ 14:31:22
URL: http://jeflacitypojk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback