CP ! :(

Jag måste bara nämna detta en gång till för jag blir så suuuuur.. Jag har alltid tyckt att min svenska lärare har varit helt OKEJ, men hon slår ju inte Eva som vi hade i ettan:( Men idag ändrade jag mig fan.
Det hela började med att vi skulle redovisa boken vi läst och ingen ville för ingen hade ju tydligen gjort klart det. Så gick 2 st upp och gjorde det iallafall och hon sa att minst 15 stycken måste göra det idag. Men alla vägrade typ. Då blev hon helt fuckad och gick från lektionen och kom inte tillbaka.:S

Hon är fan lärare hon borde väll kunna hantera sånt eller och inte bara sticka därifrån? moget..
Och sen är det EN person i min klass som får göra redovisningen för en liten grupp, eftersom hon tydligen är så himla rädd. Men om hon får göra det så ska fan jag också få göra det men då säger min lilla söta svenska lärare att jag inte är lika rädd som henne. Men det är väll fan skillnad på att gå upp 5 st och säga en mening än att stå själv och babbla i 5-8 minuter ! ÅÅÅÅH SUR BLIR JAG !

Och jag tänkte göra klart min redovisning idag, men jag skiter i det för jag tänker INTE göra den om jag inte får göra den i en liten grupp som en viss annan får, det ska fan vara rättvist om ingen annan får göra det så ska fan inte hon heller får göra det. Jag säger såhär, jag redovisar inför hela klassen men då ska tamejfan alla vara tvugna att göra det också.

Det var bara det jag ville säga. ahhaahh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback