:)

Nu har jag lekt lite med Jessica. Vi pratade i telefon om vårat projektarbete. Vi skulle göra en kokbok och har redan börjat med den, men sedan ångrade vi oss och skulle göra om alltihop och göra en kokbok med recept från olika länder. Men idag ångrade vi oss igen. Så idag kom vi på att vi ska åka till sthlm. ! hah ahh alltså inte bara åka till sthlm men typ ;D haha. I Januari ska vi nog åka. På onsdag har vi möte med Elisabet så får vi se vad hon säger. haha vi har ju ändrat oss några gånger nu. Men nu har vi iallafall gjort en tidsplan. Haha :)

Men nu ska jag nog ta och duscha så jag slipper gå upp skit tidigt imorgon som jag skulle gjort idag men försov mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback