Godmorgon

Inatt drömde jag om Andra avenyn och att det var helt cp dom typ dödade varandra. Sen var jag plötsligt med och dom skulle döda mig :( Sen kom mina kusiner med massa kläder, som var mina och då blev jag arg för det var kläderna som jag igår hängde in så fint i gaderoben! :( så jag fick göra om allt. hahhaha. Ne de va en rolig dröm :D

Nu ska jag göra mig iordning för idag ska jag till jc och ha apu. riktigt tråkigt, hade gärna skippat det. Men FÖRHOPPNINGSVIS har jag en annan APU plats på måndag. Hoppas iallafall. Finns ju inte ett skit att göra på jc.. så ahh. Men ne nu ska jag göra mig iordning har knappt klätt på mig och nu ser jag hur mkt klockan är. PAAANIK! :/

Vi hörs senare.

Och förresten, jag saknar detta gullet eller så. hahaahh (: var den första bilden jag hittade, och jag är stressad . Haha, fin va ? ;) ha det fint så länge.


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-11 @ 08:42:34
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: jayne

söt bild.

Gummihår...hm.. ja det är ju ovanligt i allafall. :)

APU...abetsplatsutveckling...eller???? Hur länge ska du ha APU...???

Kram på dej

2008-09-11 @ 14:56:10
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback